niedziela, 7 lipca 2013

Gorące brawa dla polskiej firmy AVA Laboratorium.

Kosmetyki firmy AVA Laboratorium poznałam kilka miesięcy temu. Nina (którą, mam nadzieję przedstawić Wam w niedalekiej przyszłości) słysząc, że szukam nowych kosmetyków „bio” najpierw długo musiała mnie przekonywać, że znalazła coś specjalnego. W końcu nieufnie zdecydowałam się obejrzeć produkty z serii „ECO Garden” w sklepie sieci Rossmann, gdzie miały być dostępne. Ku mojemu rozdrażnieniu przez kolejnych kilka dni, ani w żadnym Rossmannie, ani nigdzie indziej nie mogłam na nie natrafić. Wreszcie mi się udało i w dodatku czekała mnie bardzo miła niespodzianka. Otóż te POLSKIE kosmetyki posiadają certyfikat ECO CERT, interesujący skład i stosunkowo niskie ceny.

Zacznijmy od peelingu-maski 2 w 1 "Ryż z Ogórkiem", który zakupiłam jako pierwszy. Opakowanie - tubka - zawiera 30ml. Kosmetyk ma łatwą do rozprowadzenia kremową konsystencję z licznymi drobinkami ścierającymi. Po nałożeniu na skórę wykonujemy 1-minutowy delikatny masaż, dzięki czemu drobinki ścierają martwy naskórek. Następnie należy pozostawić maseczkę na 10-15 min, a potem zmyć wodą. Maseczka zmywa się bez problemu, a moja skóra po takim zabiegu jest świeża i nawilżona. Ta naturalna kuracja oczyszczająca pomaga mi zapobiegać tzw. "suchym skórkom" i daje komfortowe uczucie, że potrzeby mojej skóry zostały całkowicie zaspokojone. W składzie peelingu-maski znajdziemy między innymi: hydrolat z lawendy, olej z orzechów makadamia, oliwę z oliwki europejskiej, ekstrakt z ryżu, glicerynę pochodzenia roślinnego, witaminę E z olejów roślinnych, ekstrakt z ogórka (pełny skład na zdjęciu poniżej, więcej informacji o składnikach możecie uzyskać na stronie firmy - kliknij tu).



Zadowolona z efektów peelingu-maski (który od tamtej pory regularnie kupuję), ostatnio skusiłam się na energetyzujące organiczne serum "Pomidor z Ogórkiem". Podobnie jak peeling-maska, serum dostępne jest w tubce 30ml. Ma podobny zapach i równie kremową konsystencję. Po nałożeniu na twarz grubej warstwy (jak zaleca producent), serum najpierw powoduje lekkie ściągnięcie skóry, a potem całkowicie się wchłania (nie wałkuje się). Na opakowaniu podana jest informacja, że kosmetyk ten nadaje się zarówno na dzień pod makijaż, jak i na noc. Osobiście wolę go stosować na noc (rano nie mam czasu czekać, aż serum się wchłonie). Rano po użyciu serum moja skóra "czuje się komfortowo" i jest widocznie wygładzona (szczególnie widać to na tzw. "lwiej zmarszczce", której jestem nieszczęśliwą posiadaczką). Produkt ten posiada bogaty skład, w którym możecie znaleźć między innymi: hydrolat z lawendy,  ekstrakt z pomidora, olej ze słodkich migdałów, skwalan, oliwę z oliwki europejskiej, witaminę E, ekstrakt z ogórka oraz glicerynę pochodzenia roślinnego (pełny skład na zdjęciu poniżej, a więcej informacji o składnikach znajdziecie na stronie firmy - kliknij tutaj).



Seria ECO Garden to 6 kosmetyków dopasowanych do potrzeb skóry kobiet w różnym wieku (i tak na przykład moją mamę namówiłam na krem z ekstraktem z zielonego groszku przeznaczony dla pań po 50 roku życia).

Cieszę się, że wśród polskich firm kosmetycznych mamy takie jak AVA Laboratorium, która jakością kosmetyków ekologicznych śmiało może rywalizować na międzynarodowych rynkach kosmetycznych. Mam nadzieję, że w przyszłości AVA będzie poszerzać swoją ofertę bio-kosmetyków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz